30 Temmuz 2011 Cumartesi

Manzara


Sen şimdi bu resmin ne kadar güzel olduğunu düşünüyorsun. ''Ne kadar güzel bir görüntü yaaa'' diyorsun içinden.

Ben ne hissediyorum şu an biliyor musun?? Başım dönüyor, midem bulanıyor. Gerçekten o bayıldığın resim benim başımı döndürüyor. Aman Yarabbim klavyeye bakıyorum şu an. Yoksa gerçekten kötü oluyorum. Kıçı kırık bir resim bi insanı bu kadar etkisiz hale getirebilir mi? Bence işkence aracı olarak kullansınlar bu resmi.
Nasıl bu hale geldiğimi merak ediyorsan onu da söyleyeyim. Ben şimdi alttan bakıyorum ya bu resme. Bu balonların hepsi üstüme üstüme geliyor. Bir de gök kubbe sağolsun tepeme inecekmiş gibi geliyor.
Off kötü oldum susuyorum.
Yazının şarkısı olsun bu: Resimdekilerin balon olduğunun şarkıda da paraşütten bahsettiğini biliyorum elbet ama ikisi de bana aynı etkiyi yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder