7 Ağustos 2011 Pazar

Boş

Bu ara kafamda bir dengesizlik var. Hayır hep olandan bahsetmiyorum. Cümleleri yerine oturtamıyorum. Şaşırdın dimi benim gibi çenebaz bir kızdan beklemiyordun. İki dakika önce anlattığım bir şeyi anlattığımı unutup tekrardan anlatıyorum. Bunadım mı bilmiyorum ama bu benim arada bir başıma gelen bir durum. Bir de ne diyeceğimi unutuyorum. Böyle bir şeyler anlatıyorum anlatıyorum sonra dann ne diyorum lan ben oluyorum. Beynimdeki tilkiler üredi mi bilmem ama bir sürüden fazla oldukları kesin.

Bir yere gezmeye gidiyorum ve aklıma onca fikir geliyor, telefonuma not alıyorum. Eve gelip bilgisayar başına geçince başlıyorum hemen aklımdakileri yazmaya ama bir yerden sonra takılı kalıyorum. Yazmışım gayet güzel belli bir yerden sonra kelime haznem mi yetmiyor ne halt oluyorsa olmuyor gitmiyor. Öyle takılı kaldığım 4 tane yazı duruyor taslaklarımda. Onları halledeceğim. Yoksa deliririm en sevmediğim şeydir bir işi yarım bırakmak.

Ama bana neler oluyor?
Aşık olmadığım kesin çevremde sadece 2 tane erkek var, babam ve abim. Aşk değil yani.
Açlıktan olabilir mi?
Ya da dertlerimden yavaş yavaş kurtuluyorum beynim dertsiz olmayı hazmedemiyor mu?
Off off..
Bu yazının şarkısı aslında Serdar Ortaç'tan Kolayca olmalı.
Kafamda deli sorular. Kolayca sevemiyorum dırıdırırıım.Tabiki değil. Kendine gel Kraker.

Bu yazının esas şarkısı: Bu beni deli eder mi? Muhtemelen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder