10 Ağustos 2011 Çarşamba

Ben bu tezim ile dünyanın ebesini ağlatırım.



Felsefe manyağı ama bi o kadar da geri zekalı bir arkadaşım var. Arkadaş demeye utanıyorum aslında. Kendi çapında filozofluk yapar durur. Bir gün konuştuğu bir konu dikkatimi çekti.

''İnsanların neden kürkü yoktur?''

O kendi çapında bir açıklama yaptı şakşak takımına, bu sefer dinlemek isterdim çünkü çok merak etmiştim ''neden kürk yok lan bizde'' diye düşünürken kaçırdım onun açıklamasını.
Ama ben de kendimce bir fikir ürettim.


Bu kürk ne işe yarıyor? Hayvanları soğuktan korumak için.. İnsanlarda da romantizm diye bir
şey olsun diye yok. İnsanlar birbiriyle kaynaşsın sarılsınlar arada bir elektriklenme olsun birbirini ısıtsın diye..

Kışın ohh mis. Sarılırsın sevgiline hem onun kokusunu içine çekersin hem de doğalgaz faturan kabarmadan ısınırsın. Hem kalbinde bir mutluluk olur hem de yüzün güler.

Ama yazın?? Vıcık vıcık ıyk. Hem erkek dediğin kışın lazım olan bir şeydir ne yapacaksın sıcakta erkeği.

Bu yüzden benim yazın sevgilim yok. Gerçi kışın da yok ama olsun kısmet..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder