10 Eylül 2011 Cumartesi

Mümkün Hayaller Kuracağım Bundan Gayrı

Yatağıma girip yastığıma başımı koyduğum andan itibaren hayal gezegenime yolculuk başlar.
Orada kendime göre mükemmel bir erkek tasarlar ve onu hayatımın aşkı, yakışıklı, anlayışlı, karizmatik kırmızı BMW'li iş adamı ilan ederim. Prenslerde gözüm yok hem atı olan herifi ne yapayım bu zamanda. Onunla bazen
mini mini bebeklerimize bakma bazen de romantik akşam yemekleri yeyip şömine başında senaryoları yazardım.

Taaki ben uykuya dalana kadar..

Ama sabah olup abimin burnunun dibinde olduğu halde bir türlü duymayıp ya da duymaya tenezzül etmeyip kapatmadığı çalar saat güzel ve o an kalkmak zorunda olduğum için çok rahat gelen yatağımdan k
alkıp onun odasına gidip saati kapattıktan sonra ''Sanki her gün 12'de kalkıyormuşcasına ne halt var da 8'e kuruyorsun'' diye oflayıp puflayarak odama dönene kadar.

Yatağıma tekrar yatarım ve yine hayallerimi kurup uykuya dalmaya çalışırım...

Ama içimden hayal kurmak gelmez Mükemmel Erkek'in bu dünyada benim kastettiğim gibi olmadığını yani gay olduğunu hatırladığım için..

O yüzden bıraktım arkadaş ben bu hayalleri. Kendime orijinal ve azıcık da olsa imkanlı bir hayal bulana kadar envayı renkteki Stabilo kalemleri hayal edeceğim. Gerçekten.

En azından ulaşması kolay. O saatin öd koparan ve kapatılmadığı her saniye daha da sesli ve acılı viyaklayan sesini ninniye benzetip totosunu kaşıya kaşıya uyumaya devam eden abimden koparırım parayı, alırım ne rengi varsa, ne var bunda? Ohh miss gibi ''Hayaldi gerçek oldu'' tablosu. 'Yaptım olacak vol2' olurum ben bu hayallerimi gerçekleştirdiğimde.

Bu yazının anlamını taşıyan şarkı bulamadım. Sanırım kimse okullar açılıyor moduna girip şarkı yapmamış.

Reklam yapmıyorum kardeşim hemen yorum yapma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder